RSS

5 meniuri pentru micul dejun, ideale pentru slabit

Daca vreti sa slabiti, cea mai mare greseala pe care o puteti face este sa sariti peste micul dejun. Daca nu luati masa de dimineata, organismul nu va avea energia necesara primei parti a zilei si va cere mici gustari intre mese, care pot contine chiar mai multe calorii decat mesele principale. O alimentatie corecta la micul dejun nu doar este benefica sanatatii, ci este si un prim pas corect pentru a va mentine silueta. Iata cinci meniuri pentru micl dejun, ideale pentru persoanle care vor sa slabeasca.


Daca vreti sa slabiti, cea mai mare greseala pe care o puteti face este sa sariti peste micul dejun. Iata cinci meniuri sanatoase de dieta pentru micul dejun


Mic dejun 1:


Omleta din albusuri este cea mai sanatoasa, iar cu cat vei adopta acest obicei mai repede, cu atat mai bine pentru tine. Daca poti renunta la galbenusuri, noi iti sugeram omleta din albusul unui ou, o felie de paine prajita, una de bacon si o felie de branza degresata. Micul dejun al campionilor!


  • Informatii nutritionale: proteine - 21g; carbohidrati - 28g; grasimi - 4,8g; zahar - 6g; fibre - 4,4g = 336 calorii

Mic dejun 2:


Un bol de iaurt degresat, amestecat cu doua linguri de nuci macinate si jumatate de cana de fructe de padure. Delicios!


  • Informatii nutritionale: proteine - 17,8g; carbohidrati - 56g; grasimi - 17,8g; zahar - 45,7g; fibre - 4,4g = 335 calorii

Mic Dejun 3:


Paine prajita (2-3 felii) cu somon afumat, crema de branza degresata si felii de rosii.


  • Informatii nutritionale: proteine - 21g; carbohidrati -42g; grasimi - 8,g; zahar - 1,6g; fibre - 2,9g = 321 calorii

Mic dejun 4:


Taie un mar felii si adauga branza proaspata degresata. Te vei indragosti definitiv de aceasta combintatie inedita!


  • Informatii nutritionale: proteine - 14,4g; carbohidrati - 20g; grasimi - 4,2g; zahar - 14,3g; fibre - 4g = 172 calorii

Mic dejun 5:


Prepara un mic dejun hranitor si sanatos adaugand intr-un bol un mar feliat, incalzit la microunde pentru 3 minute, o lingura de stafide, o lingura de migdale macinate si o lingura de alune de padure macinate. Acopera intregul mix cu iaurt degresat de vanilie.


  • Informatii nutritionale: proteine - 12,2g; carbohidrati - 47,6g; grasimi - 15,6g; zahar - 3g; fibre - 6,4g = 362 calorii

Daca alegi sa consumi un mic dejun sanatos, iti vei revigora metabolismul si vei dobandi portia de energie necesara organismului si creierului - o strategie cu adevarat temeinica in pierderea sau echilibrul in greutate.

luni, octombrie 29, 2012
Ti-a placut articolul?

Primeste articolele zilnic, prin email!

Urmareste-ma!

Comenteaza prin Facebook:

0 comentarii:

Comenteaza prin Blogger:

Comenteaza prin Blogger